Аукціон на продовження договору оренди майна
Оголошуємо про проведення електронного аукціону на продовження договору оренди нежитлових приміщень.
1. Інформація про договір оренди, що продовжується:
- договір оренди від 07.08.2015 року № Ф-9740-15;
- строк оренди на який укладався договір – 5 років;
- термін дії до 07.08.2020 року включно;
- цільове використання згідно договору – для медичного центру та медичної практики;
- згода на невід’ємні поліпшення не надавалась та невід’ємні поліпшення не здійснювались.
Інформація про орендаря: ТзОВ «Діамед центр».
Інформація про орендодавця: Управління комунальної власності.
Контактний тел. (032) 297-52-92, з 1000 до 1700 у робочі дні.
Провідний спеціаліст сектору оцінки Марчак Наталя Ігорівна.
Електронна адреса: marchaknata@ gmail.com
Інформація про балансоутримувача: КНП «2-а міська поліклініка м. Львова».
Адреса балансоутримувача: 79071, м. Львів, вул. Симоненка,4
Посилання для участі:https://prozorro.sale/auction/UA-PS-2020-09-16-000091-3
2. Інформація про об'єкт оренди.
Місцезнаходження об’єкта: м. Львів, вул. Симоненка, 4.
Технічний стан об’єкта: задовільний.
Загальна інформація про об’єкт:
- не є пам’яткою культурної спадщини;
- вхід здійснюється через вхід загального користування;
- в податковій заставі не перебуває та під арештом не знаходиться;
3. Інформація про аукціон та умови його проведення.
Спосіб проведення аукціону: електронний аукціон з умовами щодо продовження договору оренди.
Дата та час проведення аукціону: аукціон в електронній формі буде проведено 07 жовтня 2020 року, час проведення визначається електронною торговою системою автоматично.
Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні та електронному аукціоні із зниженням стартової ціни встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо з 19 год 30 хв до 20 годин 30 хв дня, що передує дню проведення електронного аукціону.
Строк подання заяви на участь в електронному аукціоні за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо з 16 год 15 хв до 16 годин 45 хв дня проведення електронного аукціону.
Строк оренди: 5 років.
Цільове використання: для медичного центру та медичної практики.
Стартова орендна плата за об’єкт оренди:
Для електронного аукціону – 15 424,20 грн. (за місяць з ПДВ).
Для аукціону зі зниженням стартової ціни – 7 712,10грн. (за місяць з ПДВ).
Для аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання пропозицій – 7 712,10 грн. (за місяць з ПДВ). Кількість кроків аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання пропозицій - 10.
Умови, на яких проводиться аукціон:
Гарантійний внесок:
- 7 712,10 грн для орендаря;
- 30 848, 40 грн для інших учасників аукціону.
Реєстраційний внесок: 472,30 грн
Мінімальний крок підвищення стартової орендної плати під час аукціону: 1% стартової орендної плати, а саме 154,24 грн.
Стартова орендна плата за об’єкт оренди: для участі в електронному аукціоні із зниженням стартової орендної плати: 7712,00 грн. з ПДВ
Гарантійного внеску:
- 3856,05 грн. для орендаря;
- 15 424,20 грн. для інших учасників аукціону.
- Розмір реєстраційного внеску: 472,30 грн.
- Мінімальний крок підвищення стартової орендної плати під час аукціону: 77,12 грн. (1% від стартової орендної плати).
При оцінці наданих конкурсних пропозицій застосовуватиметься критерій – найвища ціна.
Чинний орендар має переважне право на продовження договору оренди в ході аукціону на продовження договору оренди за умови, що він бере участь в ході аукціону та зробив закриту цінову пропозицію, яка є не меншою, ніж розмір стартової орендної плати, згідно з умовами визначеними пунктом 149 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483 (далі – Порядок).
Якщо переможцем став інший учасник аукціону, договір з чинним орендарем припиняється у зв’язку із закінченням строку, на який його укладено.