Оренда підвалу на вул. Я.Головацького, 16

Аукціон з умовами щодо передачі в оренду нежитлових приміщень, що включені до Переліку першого типу за  адресою: м. Львів, вул. Я. Головацького, 16

Інформація про об’єкт оренди

 Опис об’єкта: нежитлові приміщення підвалу під індексами 21-1, 21-2, 21-3, 21-4 загальною площею 35,0 кв.м. за адресою: м. Львів, вул. Я. Головацького, 16, відповідно до технічного паспорта, виготовленого Обласним комунальним підприємством Львівської обласної ради "Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки" 11.08.2014. Даний об’єкт не є пам’яткою архітектури, розташований у Залізничному районі Львова, технічний стан не задовільний, наявні інженерні комунікації: електропостачання, водозабезпечення та водовідведення.

Орендодавець: Управління комунальної власності, контактний тел. (032) 297-55-15, (067) 555-09-78 з 1000 до 1700 у робочі дні.

 Провідний спеціаліст відділу формування майна Людмила Івануса.

Електронна адреса: livanusa@ukr.net

Балансоутримувач: ЛКП «Агенція ресурсів Львівської міської ради», телефон балансоутримувача: (032) 297-56-81

Електронна адреса: lkp.arlmr@gmail.com 

Посилання для участі: https://prozorro.sale/auction/LLE001-UA-20211013-52216

Інформація про аукціон

Спосіб проведення аукціону: аукціон з умовами.

Строк оренди:  5 років.

Дата і час проведення аукціону з умовами:  09 листопада 2021року, година, о котрій  починається аукціон, встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 09-00 до 18-00 години дня.

Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні та електронному аукціоні із зниженням стартової ціни (подання цінових аукціонних пропозицій) встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 19-30 до 20-30 години дня, що передує дню проведення електронного аукціону.

Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 16-15 до 16-45 години дня проведення електронного аукціону.

Стартова орендна плата для участі в електронному аукціоні:  3 276,09 грн. з ПДВ.

  • Розмір гарантійного внеску:  3 972,50 грн.
  • Розмір реєстраційного внеску: 600,00 грн.
  • Крок аукціону: 32,76 грн. (1% від стартової орендної плати)

Стартова орендна плата для участі в електронному аукціоні із зниженням стартової орендної плати:  1 638,05 грн. з ПДВ

  • Розмір гарантійного внеску: 3 972,50 грн.
  • Розмір реєстраційного внеску: 600,00 грн.
  • Крок аукціону на аукціоні із зниженням стартової орендної плати: 16,38 грн. (1% від стартової орендної плати)

Стартова орендна плата для участі на аукціоні за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій:  1 638,05 з ПДВ

  • Розмір гарантійного внеску: 3 972,50 грн.
  • Розмір реєстраційного внеску: 600,00 грн.
  • Крок аукціону на аукціоні за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій: 16,38 грн. (1% від стартової орендної плати)

Загальна кількість кроків, на які знижується стартова ціна об’єкта на аукціоні за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій, становить 10 кроків.

Додаткова інформація

Перелік документів

 

Категорія Оренда