Оренда підвалу на вул. Я.Головацького, 16
Аукціон з умовами щодо передачі в оренду нежитлових приміщень, що включені до Переліку першого типу за адресою: м. Львів, вул. Я. Головацького, 16
Інформація про об’єкт оренди
Опис об’єкта: нежитлові приміщення підвалу під індексами 21-1, 21-2, 21-3, 21-4 загальною площею 35,0 кв.м. за адресою: м. Львів, вул. Я. Головацького, 16, відповідно до технічного паспорта, виготовленого Обласним комунальним підприємством Львівської обласної ради "Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки" 11.08.2014. Даний об’єкт не є пам’яткою архітектури, розташований у Залізничному районі Львова, технічний стан не задовільний, наявні інженерні комунікації: електропостачання, водозабезпечення та водовідведення.
Орендодавець: Управління комунальної власності, контактний тел. (032) 297-55-15, (067) 555-09-78 з 1000 до 1700 у робочі дні.
Провідний спеціаліст відділу формування майна Людмила Івануса.
Електронна адреса: livanusa@ukr.net
Балансоутримувач: ЛКП «Агенція ресурсів Львівської міської ради», телефон балансоутримувача: (032) 297-56-81
Електронна адреса: lkp.arlmr@gmail.com
Посилання для участі: https://prozorro.sale/auction/LLE001-UA-20211013-52216
Інформація про аукціон
Спосіб проведення аукціону: аукціон з умовами.
Строк оренди: 5 років.
Дата і час проведення аукціону з умовами: 09 листопада 2021року, година, о котрій починається аукціон, встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 09-00 до 18-00 години дня.
Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні та електронному аукціоні із зниженням стартової ціни (подання цінових аукціонних пропозицій) встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 19-30 до 20-30 години дня, що передує дню проведення електронного аукціону.
Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 16-15 до 16-45 години дня проведення електронного аукціону.
Стартова орендна плата для участі в електронному аукціоні: 3 276,09 грн. з ПДВ.
- Розмір гарантійного внеску: 3 972,50 грн.
- Розмір реєстраційного внеску: 600,00 грн.
- Крок аукціону: 32,76 грн. (1% від стартової орендної плати)
Стартова орендна плата для участі в електронному аукціоні із зниженням стартової орендної плати: 1 638,05 грн. з ПДВ
- Розмір гарантійного внеску: 3 972,50 грн.
- Розмір реєстраційного внеску: 600,00 грн.
- Крок аукціону на аукціоні із зниженням стартової орендної плати: 16,38 грн. (1% від стартової орендної плати)
Стартова орендна плата для участі на аукціоні за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій: 1 638,05 з ПДВ
- Розмір гарантійного внеску: 3 972,50 грн.
- Розмір реєстраційного внеску: 600,00 грн.
- Крок аукціону на аукціоні за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій: 16,38 грн. (1% від стартової орендної плати)
Загальна кількість кроків, на які знижується стартова ціна об’єкта на аукціоні за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій, становить 10 кроків.